Oak Professzor Admin
Hozzászólások száma : 205 Hírnév : 0
| Tárgy: Küzdőtér Szabályzat Szomb. Nov. 10, 2012 10:04 am | |
| - Nyugodtan nyiss a játéktéren te is új topicot, csak ne felejtsd el ellátni a megfelelő jelöléssel: [KT], avagy küzdőteres játék.
- Ha harcot kezdeményezel, attól még ne felejtsd el, hogy ez is csak játék. A legjobb, ha egy kűzdőtérre nem úgy gondolsz, mint tényleges erőpróbára, hanem mint alapszituációra egy mindkét fél számára hiánytalanul élvezhető játékhoz.
- Senki nem játszik szívesen VP-kel (a rövidítés feloldása esetünkben Vér Pokemon), magyarán amelyik minden támadást sikeresen hajt végre, de az ellenfél összes csapását ki tudja kerülni. Ezt tartsd észben!
- Fordítsatok figyelmet az egyes pokemonok alapvető jellemzőire, pl egy Rhyhorn bár rendkívül erős, de nem nagyon képes támadás közben manőverezésre. Mindenkinek megvannak a maga gyenge pontjai és erősségei. A legjobb, ha harc előtt magatokban végiggondoljátok ezeket.
- A pokemonok szintje fontos. Két azonos fajtájú pokemon közül valószínűleg az kerül ki a nagy számok törvénye szerint győztesen, aki magasabb szintű. Hiszen ő többet csatát átélt már, többet is bír. Persze jó taktikával bármi megoldható - és a támadások ereje sem másodlagos.
- Ha bizonytalanok vagytok a csapások sikerességét illetően, és szeretnétek a véletlenre bízni, használjátok bátran az oldal beépített kockagenerátorát a hozzászólásotok elküldése előtt. Első beállítás: hány oldalú kockával kívánsz dobni. Második: hányat szeretnél dobatni.
- Ne felejtsétek el feltételes módban leírni a támadásaitokat, hiszen nem te, hanem az ellenfeled dönti el, hogy találtak-e. Ne mozgasd az ellened harcoló pokemonjait, majd ő eldönti, hogy mit cselekszik.
- Csak óvatosan kombináljátok a támadásokat! Tehát ha a pokemond Gyors Támadással rohamoz ellenfelére, majd kérsz tőle egy Csontzúzót, akkor számíts rá, hogy a pokemonod cserébe elveszti a Gyors Támadás adta előnyét, hogy elsőként támadhatna, és könnyen lehet, hogy az ellenfél fogja előbb fejbe kólintani. Erre figyeljetek oda.
- Ne felejtsétek el egy staffnak jelezni, ha vége lett a küzdelemnek, hogy a topicot lezárhassa és a jutalmakat kioszthassa.
- A jutalmat, avagy a szintpont és pénznyereményt a csatában részt vett legkisebb szintű edzőhöz fogjuk viszonyítani. Tehát akik erősebbek, számukra egy kezdővel vívott küzdelem nem sok új tapasztalatot jelent.
- Néhány magyarázat és segítség a támadások kivitelezéséhez:
Ha támadtok, és a találati esélyetek mondjuk 90, akkor dobjatok a "pontosság/accuracy" kockával. Ha 90-et vagy kevesebbet dobtok, sikeresen végrehajtottátok a támadást. Hosszútávú hatással bíró támadások esetén (altatás, összezavarás, mérgezés, stb) dobj a "status érvényesülés" kockával, találati esély(%) az adott támadástól függ (ha mondjuk 10%, akkor ha 1-10-ig dobsz, akkor érvényesül). A status megszűnéséhez az azt szenvedő pokémon edzőjének kell dobni ("status semlegesítés" kocka), korona dobásakor megszűnik, ha viszont gastly-t dobsz, érvényben marad. A status-ok hatása maximum öt körig tarthat!
| |
|